home > Over comma > big marcom study

big marcom study

comma brand strategists - Big MARCOM

Ook benieuwd hoe Vlaamse kmo’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark en wees als eerste op de hoogte van de resultaten.

Comma, brand strategists pakte voor de vierde keer op rij uit met de Big Marcom Survey. Deze enquête richt zich tot de ondernemer-zaakvoerders, de marketeers, de HR-verantwoordelijken en/of communicatieverantwoordelijken van kleine en middelgrote bedrijven. De peiling is uniek in België net door de focus op kmo’s. De survey wordt opgemaakt door een team van zes ervaren marketeers die de resultaten vervolgens grondig analyseren en bundelen.

Download hier de resultaten van ons onderzoek.

 

bekijk de resultaten van 2019

 

Benieuwd naar de resultaten van vorige jaren? Download ze hier!

 

bekijk de resultaten van 2018

 

bekijk de resultaten van 2016

comma brand strategists - marketingbureau
marketing
marketing
Klein
Foto
comma brand strategists - marketing partners
marketing partners
marketing partners
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Groot
Foto
comma brand strategists - communication
communicatie
communicatie
Groot
Foto
comma brand strategists - design
brand design
Groot
Foto
Meer weten over de Big Marcom Survey 2019?
Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek

Ik was één van de gelukkige aanwezigen tijdens de Purpose Driven Leadership-day in Amsterdam. Het congres was in zes weken tijd helemaal uitverkocht. De verwachtingen waren hoog en op 4 […]

Het bericht Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek

Ik was één van de gelukkige aanwezigen tijdens de Purpose Driven Leadership-day in Amsterdam. Het congres was in zes weken tijd helemaal uitverkocht. De verwachtingen waren hoog en op 4 […]

Het bericht Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Wat is jouw plan voor 2020?

Het einde van 2019 is in zicht, 2020 staat klaar om uit de startblokken te vliegen. Wat zijn jouw plannen? Welke citytrips heb je in het vooruitzicht? Welke zomerreis staat […]

Het bericht Wat is jouw plan voor 2020? verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.