home > Over comma > because we care

because we care

comma brand strategists - because we care

steun care india en je maakt de Indische kindjes gelukkig

C.A.R.E. is een vrijwillige, kleinschalige Belgische vereniging die zich inzet voor de opvang van straatkinderen in Chennai, in het zuiden van India. Ook comma draagt zijn steentje bij aan dit lovenswaardige project en ontwikkelde kosteloos een nieuwe website in Drupal. De focus bij de ontwikkeling lag op een website die zo goed als volledig door de organisatie aangepast kan worden via het ingebouwde CMS. Je leest op de website alles over het project, het kinderziekenhuis Saranalaya en de inspanningen van de vele vrijwilligers die dit project dragen.

vrouwen op de fiets

Greetje is medeoprichter en bezieler van de damesfietsclub de fietsvedetjes. Ontdek hier de 40 straffe madammen. Elk jaar gaat een groot deel van de opbrengst van de fietsvedetjestour naar Care India.

satemwa, (h)eerlijke thee

Satemwa is een familiebedrijf uit Malawi dat artisanale thee en koffie produceert en ook exporteert over de hele wereld. Elk product is met liefde en oog op duurzaamheid gemaakt. Satemwa wil door de productie van kwaliteitsvolle thee en koffie bijdragen tot een beter leven voor de inwoners van Malawi.

Wij bij comma stonden meteen achter het concept en gingen aan de slag met de marketing van Satemwa. Samen met Exchange stelden we we na onze eerste workshop ook een product markt matrix op voor Europa. Op die manier hebben we de Europese positionering en focusstrategie van Satemwa gedefinieerd. Meer over deze boeiende samenwerking lees je hier

 

comma brand strategists - enjoy the ride
enjoy the ride
enjoy the ride
Groot
Foto
comma brand strategists - duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Klein
Foto
comma brand strategists - 411
411
411
Klein
Foto
comma brand strategists - jobs
jobs
jobs
Klein
Foto
comma brand strategists - innovation
digital transformation
Groot
Foto
Wil je graag een van onze goede doelen mee ondersteunen?
Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek

Ik was één van de gelukkige aanwezigen tijdens de Purpose Driven Leadership-day in Amsterdam. Het congres was in zes weken tijd helemaal uitverkocht. De verwachtingen waren hoog en op 4 […]

Het bericht Na de bestseller ‘start with why’ spelen we nu het ‘Het oneindige spel’ van Simon Sinek verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Water uit de kraan? Lekker toch!

De overstap maken van flessenwater naar leidingwater heeft voor comma wat voeten in de aarde gehad. Water uit de kraan drinken is voor veel mensen iets vies. Op vakantie is het de […]

Het bericht Water uit de kraan? Lekker toch! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus

20 jaar WOMED award

Al 20 jaar lang zet Markant vzw met de WOMED Award toponderneemsters in de bloemetjes. Meer dan 100 vrouwelijke bedrijfsleiders haalden al de finale. Ook Greetje werd enkele jaren geleden bekroond […]

Het bericht 20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.