home > Over comma > because we care

because we care

comma merkenmarketeers - because we care

steun care india en je maakt de Indische kindjes gelukkig

C.A.R.E. is een vrijwillige, kleinschalige Belgische vereniging die zich inzet voor de opvang van straatkinderen in Chennai, in het zuiden van India. Ook comma, merkenmarketeers draagt zijn steentje bij aan dit lovenswaardige project en ontwikkelde kosteloos een nieuwe website in Drupal. De focus bij de ontwikkeling lag op een website die zo goed als volledig door de organisatie aangepast kan worden via het ingebouwde CMS. Je leest op de website alles over het project, het kinderziekenhuis Saranalaya en de inspanningen van de vele vrijwilligers die dit project dragen.

vrouwen op de fiets

Greetje is medeoprichter en bezieler van de damesfietsclub de fietsvedetjes. Ontdek hier de 40 straffe madammen. Elk jaar gaat een groot deel van de opbrengst van de fietsvedetjestour naar Care India.

triatlon Brugge

Het Triatlon Brugge Team biedt een platform voor iedereen met een hart voor sporten uit Brugge en haar omgeving. comma, merkenmarketeers verzorgde onder andere het design en de creatie van de website.

comma merkenmarketeers - enjoy the ride
enjoy the ride
enjoy the ride
Groot
Foto
comma merkenmarketeers - duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
Klein
Foto
dream team
dream team
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - 411
411
411
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - jobs
jobs
jobs
Klein
Foto
digital transformation
Groot
Foto
Wil je graag een van onze goede doelen mee ondersteunen?
Google: organische sitelinks

Wanneer je bepaalde pagina’s opzoekt op Google zal je merken dat er kleine vermeldingen verschijnen onder enkele resultaten. Deze sub vermeldingen zijn Google ‘s organische sitelinks. Ze bieden de gebruikers aanvullende […]

Het bericht Google: organische sitelinks verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

12 tips voor een optimaal dashboardbeheer

Hoe definieert en behaalt u uw KPI’s? Hier bij comma, merkenmarketeers maken wij maandelijks een dashboard op voor onze klanten. Alle cijfers van de communicatiekanalen worden door ons genoteerd en […]

Het bericht 12 tips voor een optimaal dashboardbeheer verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’!

Wat is een merk? Hoe interpreteren we dit? We zien dat de invulling van het woord ‘merk’ of ‘brand’ een eigen leven leidt en op verschillende niveaus gebruikt wordt. Om […]

Het bericht Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.