home > Over comma > because we care

because we care

comma brand strategists - because we care

Duurzaam ondernemen

‘Duurzaam ondernemen’ is al langer een echt ‘buzz woord’. Bij comma, brand strategists stellen we vast dat dit in de genen van de oprichters zit en vestigen we er extra aandacht op.

Een duurzame onderneming heeft aandacht voor volgende topics:

  • Goed bestuur
  • Maatschappelijk engagement
  • Communicatie en dialoog
  • Mensvriendelijk ondernemen
  • Risicobeheersing
  • Duurzaam investeren, aankopen en product- en dienstontwikkeling
  • Ketenbeheer
  • Klimaatverandering en energie
  • Kwaliteit van de directe leefomgeving
  • Duurzame logistiek en mobiliteit

Ben je benieuwd wat comma, brand strategists op duurzaam vlak onderneemt? We geven je een tipje van de sluier:

  • 411 heeft overal ledverlichting
  • We beschikken over een warmtepomp
  • Jaarlijks doen wij met volle overtuiging mee aan Dikketruiendag
  • We hebben een grote tuin met een serre waarin we heerlijke groenten kweken
  • Koffiegruis gebruiken we als compost voor planten
  • De commawagens zijn volledig elektrisch
  • Nieuwe medewerkers krijgen een onthaalboekje met tips rond energie

steun care india

C.A.R.E. is een vrijwillige, kleinschalige Belgische vereniging die zich inzet voor de opvang van straatkinderen in Chennai, in het zuiden van India. Ook comma draagt zijn steentje bij aan dit lovenswaardige project en ontwikkelde kosteloos een nieuwe website in Drupal. De focus bij de ontwikkeling lag op een website die zo goed als volledig door de organisatie aangepast kan worden via het ingebouwde CMS. Je leest op de website alles over het project, het kinderziekenhuis Saranalaya en de inspanningen van de vele vrijwilligers die dit project dragen.

vrouwen op de fiets

Greetje is medeoprichter en bezieler van de damesfietsclub de fietsvedetjes. Ontdek hier de 40 straffe madammen. Elk jaar gaat een groot deel van de opbrengst van de fietsvedetjestour naar Care India.

satemwa, (h)eerlijke thee

Satemwa is een familiebedrijf uit Malawi dat artisanale thee en koffie produceert en ook exporteert over de hele wereld. Elk product is met liefde en oog op duurzaamheid gemaakt. Satemwa wil door de productie van kwaliteitsvolle thee en koffie bijdragen tot een beter leven voor de inwoners van Malawi.

Wij bij comma stonden meteen achter het concept en gingen aan de slag met de marketing van Satemwa. Samen met Exchange stelden we we na onze eerste workshop ook een product markt matrix op voor Europa. Op die manier hebben we de Europese positionering en focusstrategie van Satemwa gedefinieerd. Meer over deze boeiende samenwerking lees je hier

 

comma brand strategists - enjoy the ride
enjoy the ride
enjoy the ride
Groot
Foto
comma brand strategists - duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
duurzaam ondernemen
Klein
Foto
comma brand strategists - dreamteam
dream team
dream team
Klein
Foto
comma brand strategists - 411
411
411
Klein
Foto
comma brand strategists - jobs
jobs
jobs
Klein
Foto
comma brand strategists - innovation
digital transformation
Groot
Foto
Wil je graag een van onze goede doelen mee ondersteunen?
The Gift Label – Wash hands, kick ass

Handen wassen in corona tijden met een inspirerende boodschap. Dat doen wij met The Gift Label. De trendy handzeepjes met leuke quotes op het label, zijn een eyecatcher in je […]

Het bericht The Gift Label – Wash hands, kick ass verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

The Gift Label – Wash hands, kick ass

Handen wassen in corona tijden met een inspirerende boodschap. Dat doen wij met The Gift Label. De trendy handzeepjes met leuke quotes op het label, zijn een eyecatcher in je […]

Het bericht The Gift Label – Wash hands, kick ass verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Chocolatemakers

Iedereen geniet graag van die zoete zonde, een lekker stukje chocolade. Maar sinds wij chocolade eten van Chocolatemakers, kan je dit onmogelijk nog een zonde noemen! Duurzaam, bewust en topkwaliteit, […]

Het bericht Chocolatemakers verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.