enjoys thinking about marketing strategy, the fietsvedetjes, meditating, silence days & yoga, running & skiing in nature, in the mountains, being creative: pottery, singing, gardening
finaliste en publiekswinnaar WOMED Award 2011
Ons gepassioneerd team heeft de nodige expertise en ervaring in huis om mee te bouwen aan een strategie die future proof is. We denken mee en steken de handen uit de mouwen. Maak kennis met ons multi-getalenteerd dream team.
enjoys thinking about marketing strategy, the fietsvedetjes, meditating, silence days & yoga, running & skiing in nature, in the mountains, being creative: pottery, singing, gardening
finaliste en publiekswinnaar WOMED Award 2011
enjoys being alive and kicking, having fun on a bike, to think fast, to play hard and to work hard, culture and nature, a good glass and a fine meal
enjoys a good joke, traveling, gaming and Ju-Jitsu and exploring the universe
enjoys travelling & dining, being social, hiking, music
enjoys living, travelling & delicious food in great company
enjoys the smaller and the bigger wonders of the world, nature, culture, a good read and privacy
enjoys racing, Formula 1, gaming, rock shows, BMTH & Linkin Park
enjoys drawing, books, green tea, fashion magazines
enjoys being a Chiro leader, playing squash, swimming, social life
enjoys reading, eating chocolate, going for a walk, Netflix, music
enjoys playing percussion with DrumSpirit, riding my bike, sipping some coffee, travelling and cooking with a good glass of wine
enjoys playing with the comma dog, rainy days, dining & good music
enjoys walking and travelling
De archetypen van Jung Succesvolle merken kennen zichzelf en hun ideale klanten. Ze spelen er bewust op in door één archetype te omarmen. Ze maken het hun ideale klanten gemakkelijk […]
Het bericht #12 – De ontdekker of ‘the explorer’ neemt u mee op een spannende customer journey verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.
Iedereen heeft recht op schoon water We leven in een tijd waar hygiëne meer dan ooit een belangrijk aandachtspunt is om onze maatschappij gezond en draaiende te houden. Toch heeft […]
Het bericht Schoon water en hygiëne voor iedereen? Comma steunt de Marie-Stella-Maris Foundation! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.
Happy animals, happy people 2 jaar geleden startte Stella haar avontuur als Chief Hapiness Dog bij comma, brand strategists. Vanaf dat moment pleit ze voor een gezonde en gelukkige werkplek […]
Het bericht Edgar & Cooper maakt de wereld poot voor poot groener verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.