brand strategists

missie
waarden
comma, brand strategists streeft een efficiënte en duurzame organisatie na waar iedereen zijn talenten kan ontplooien. De organisatie moet leven en bewegen, persoonlijke groei is hiervoor essentieel. Ownership en passie vormen hierbij de leidraad.
onwnership
In een hybride organisatie lopen taken door elkaar en werken teams nauw met elkaar samen. Ownership is het fundament om samen het doel te bereiken en iedereen de rol te laten spelen die het best past bij zijn talenten en persoonlijkheid.
passie
Zoekt u als ondernemer ook continu naar meer interactie en een groter bereik van uw bedrijf? Social media biedt heel wat mooie opportuniteiten. Maar het is vaak een hele opdracht […]
Het bericht Bereik meer op social media met een stramien en contentkalender verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.
Iedereen heeft recht op schoon water We leven in een tijd waar hygiëne meer dan ooit een belangrijk aandachtspunt is om onze maatschappij gezond en draaiende te houden. Toch heeft […]
Het bericht Schoon water en hygiëne voor iedereen? Comma steunt de Marie-Stella-Maris Foundation! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.
Happy animals, happy people 2 jaar geleden startte Stella haar avontuur als Chief Hapiness Dog bij comma, brand strategists. Vanaf dat moment pleit ze voor een gezonde en gelukkige werkplek […]
Het bericht Edgar & Cooper maakt de wereld poot voor poot groener verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.