home > jobs

jobs

join the team
comma brand strategists - jobs

comma, brand strategists is steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers om ons multi-getalenteerde dreamteam te versterken. Ook stagiairs in office management, web, design, social, PR en/of marketing zijn bij ons meer dan welkom. Aarzel dus zeker niet om een spontane sollicitatie te richten aan job@brandstrategists.be!

Om ons huidig team te versterken zijn we dringend op zoek naar:

SOLLICITEREN

Graag een brief met CV t.a.v. Wouter Casteleyn
- per e-mail: job@brandstrategists.be
- per post: comma, merkenmarketeers torhoutse steenweg 411 8210 zedelgem

comma brand strategists - enjoy the ride
enjoy the ride
enjoy the ride
Klein
Foto
comma brand strategists- design
design
design
Klein
Foto
comma brand strategists - development
development
development
Groot
Foto
comma brand strategists - content
content
content
Groot
Foto
comma brand strategists - innovation
innovation
innovation
Klein
Foto
comma brand strategists - 411
411
411
Klein
Foto
Want to be a part of the dream team? Contact me!
Workshop marketeer

Je ontwikkelt de workshops in de 411. Dat doe je zowel op vraag van bedrijven en organisaties als met een vooropgestelde vaste kalender met een mix van bedrijven en organisaties. 

Resultaatsgebieden

  • Je organiseert de geboekte workshop voor onze bedrijven en organisaties, maakt de goede voorbereiding en rapportering in samenwerking met de comma, experten.
  • Je bepaalt het programma van de comma, college (411 workshopkalender) in samenwerking met de marketeers.  Kan rekenen op de kennis van de comma, experten.
  • Je ontwikkelt de 411 op een rendabele wijze tot een ontmoetingsplaats van gelijkgestemde zielen.
  • Je beheert de events als een goede huisvader.
  • Je voert de hospitality zaken nauwgezet uit in samenspraak met design, development, strategy & digital.
  • Je organiseert de workshops & events van A tot Z.
  • Je spot nieuwe trends en checkt de haalbaarheid.
  • Je verricht eenvoudig administratief werk.

Kenniscompetenties

  • Bachelor of Master
  • Ervaring als marketeer of klantenbehartiging
  • Passie voor vakgebied
  • Trendwatcher

Gedragscompetenties

  • Organisatietalent
  • Pro-actief werken
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Initiatief nemen
  • Klantgericht handelen
  • Prioriteiten kunnen stellen

Beslissingsbevoegdheid

Ontwikkeling workshops en co-creatie

Aanbod

  • Een creatieve en uitdagende job in een tof team
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens je capaciteiten en knowhow.
  • Uitdagende opdrachten waar je je tanden in kunt zetten.
Creatieve marketeer

Samen met de andere marketeers stimuleer je groei bij de klant, geef je antwoord op zijn behoeftes en streef je naar de continue klanttevredenheid.Je beheert je eigen klantenportefeuille.

Resultaatsgebieden

  • Je beheert je eigen klantenportefeuille.
  • Je kan als ad interim marketing manager voor de klant fungeren.
  • Je luistert naar de behoefte van de klant.
  • Je definieert de juiste positionering van het merk, product of dienst aan de hand van diverse ontwikkelde tools.
  • Je bent in staat om snel inzicht te verwerven in de bedrijfsstrategie van de klant en deze elementen mee te nemen in het marketingplan.
  • Je stelt een marketingplan op en kan dit vertalen in een communicatieplan cross mediaal.
  • Je maakt de marketing en media offertes op en volgt deze stipt op om zo een optimaal resultaat te behalen.
  • Je bereidt het order zeer goed voor op inhoudelijk, vormelijk en planningsvlak om zo de teamleden goed te briefen.
  • Je begeleidt de orders tot oplevering
  • Je waakt over de kwaliteit en budget.
  • Je bent in staat om projecten cross-mediaal op te volgen.
  • Je staat in nauw contact met planner rond planning van de orders vanaf de eerste proef tot goed voor druk.
  • Je factureert de orders op vlak van brand strategy.
     

Kenniscompetenties

  • Bachelor of Master
  • Ervaring als marketeer of gelijkaardige job in een agentschap is een troef
  • Oplossingsgericht
  • Kennis van Quojob is een pluspunt

Gedragscompetenties

  • Pro-actief werken
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Initiatief nemen
  • Klantgericht handelen
  • Prioriteiten kunnen stellen

Beslissingsbevoegdheid

Marketingplan bij klanten

Aanbod

  • Een creatieve en uitdagende job in een tof team
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens je capaciteiten en knowhow.
  • Uitdagende opdrachten waar je je tanden in kunt zetten.
Webdeveloper

Samen met het webteam ben jij verantwoordelijk voor het digitale luik van de organisatie.

Resultaatsgebieden

  • Je bouwt websites in nauwe samenwerking met de brand strategists en de klant.
  • Je volgt jouw websitetrajecten nauwkeurig op en stuurt bij waar nodig.
  • Je maakt op een structurele en doordachte manier een planning en inschatting op van de uit te voeren procedures. Dit in overleg met de brand strategists en de project planner.
  • Je zorgt voor de nodige ondersteuning van de klanten op digitaal vlak.

Ervaring

  • Grondige kennis html, css/sass, javascript/jquery en php is vereist.
  • Ervaring met Drupal/ WordPress of andere CMS-systemen is een pluspunt.

Competenties

  • Je kan probleemoplossend denken.
  • Je bent klantgericht.
  • Je kan coderen met het oog op uitbreiding van het project.
  • Je bent nauwkeurig.
  • Je bent flexibel.
  • Je bent zelfstandig en kan zelf beslissingen nemen.
  • Je werkt graag in teamverband.

Aanbod

  • Een creatieve en uitdagende job in een tof team
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens je capaciteiten en knowhow.
  • Uitdagende opdrachten waar je je tanden in kunt zetten.
Brand strategist

Zin om een belangrijke rol te spelen in ons dream team? Als brand strategist bouw je mee aan sterke merken.

Wat verwachten we van jou?

  • Je kan als interim marketing manager voor de klant fungeren.
  • Je kan workshops organiseren en begeleiden.
  • Je bent in staat om snel inzicht te verwerven in de bedrijfsstrategie van de klant en deze elementen mee te nemen in het marketingplan.
  • Je definieert de juiste positionering aan de hand van de brandtool en bent in staat concurrentie analyse diepgaand uit te voeren.
  • Je stelt een marketingplan op en vertaalt dit in een communicatieplan cross mediaal.
  • Je maakt een sterke marketinganalyse op op digitaal vlak, zijnde SEO, keywords, usability, conversie.
  • Je maakt de marketing en media offertes op en volgt deze stipt op om zo een optimaal resultaat te behalen.
  • Je bereidt het order zeer goed voor en brieft de teamleden.
  • Je beheert je eigen klantenportefeuille.
  • Je begeleidt de orders tot oplevering.
  • Je waakt over de kwaliteit en het budget.
  • Je bent in staat om projecten cross-mediaal op te volgen voor jouw klantengroep.
  • Je staat in nauw contact met de planner vanaf de eerste proef tot goed voor druk.

Competenties

  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring als marketing manager of een gelijkaardige functie bij een agentschap.
  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma.
  • Je weet van aanpakken en denkt oplossingsgericht.
  • Je werkt pro-actief en hebt sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt leidinggevende vaardigheden: delegeren en aansturen.
  • Je neemt initiatief en kunt klantgericht handelen.
  • Je kan prioriteiten stellen.
  • Kennis van Quojob is een pluspunt.

Aanbod

  • Een creatieve en uitdagende job.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens je capaciteiten en knowhow.
  • Uitdagende opdrachten waar je je tanden in kunt zetten.

Wat heb jij ons te bieden? Stuur je cv en motivatie naar job@merkenmarketeers.be.

 

 

12 tips voor een optimaal dashboardbeheer

Hoe definieert en behaalt u uw KPI’s? Hier bij comma, merkenmarketeers maken wij maandelijks een dashboard op voor onze klanten. Alle cijfers van de communicatiekanalen worden door ons genoteerd en […]

Het bericht 12 tips voor een optimaal dashboardbeheer verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’!

Wat is een merk? Hoe interpreteren we dit? We zien dat de invulling van het woord ‘merk’ of ‘brand’ een eigen leven leidt en op verschillende niveaus gebruikt wordt. Om […]

Het bericht Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.