home > How we work > brandtool

brandtool

comma merkenmarketeers - brandtool

comma, merkenmarketeers wil uiteraard dat jouw product of dienst scoort. Aan de hand van de brandtool (het online comma,- merkenmodel) zijn we in staat om op een eenvoudige manier een online bevraging te doen bij diverse stakeholders. De resultaten worden automatisch gebundeld in één overzichtelijk rapport.

De werkpunten op het vlak van marketing en communicatie zijn nu gekend. In een workshop werken we verder met een kerngroep om de positionering te verfijnen. Deze stap is essentieel. Alle communicatie- en marketinguitingen moeten op elkaar worden afgestemd waarbij telkens doordachte beslissingen met een sterke focus gemaakt worden. Zo ben je in staat om meetbare resultaten te boeken.

"a brand's strength is built upon its determination to promote its own distinctive values and mission." - professor jean-noel kapferer

comma merkenmarketeers - maretingbureau
marketing
marketing
Groot
Foto
case
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - communication
communicatiestrategie
communicatiestrategie
Klein
Foto
comma merkenmarketeers - design
design
design
Klein
Foto
marketing bureau
Klein
Foto
411
Groot
Foto
Benieuwd om te weten waar jouw merk staat?
Google: organische sitelinks

Wanneer je bepaalde pagina’s opzoekt op Google zal je merken dat er kleine vermeldingen verschijnen onder enkele resultaten. Deze sub vermeldingen zijn Google ‘s organische sitelinks. Ze bieden de gebruikers aanvullende […]

Het bericht Google: organische sitelinks verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

12 tips voor een optimaal dashboardbeheer

Hoe definieert en behaalt u uw KPI’s? Hier bij comma, merkenmarketeers maken wij maandelijks een dashboard op voor onze klanten. Alle cijfers van de communicatiekanalen worden door ons genoteerd en […]

Het bericht 12 tips voor een optimaal dashboardbeheer verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’!

Wat is een merk? Hoe interpreteren we dit? We zien dat de invulling van het woord ‘merk’ of ‘brand’ een eigen leven leidt en op verschillende niveaus gebruikt wordt. Om […]

Het bericht Tijd voor uw merk om te groeien? Beklim de ‘Brand Management Staircase’! verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.