home > How we work > brandtool

brandtool

comma brand strategists - brandtool

comma, brand strategists wil uiteraard dat jouw product of dienst scoort. Aan de hand van de brandtool (het online comma,- merkenmodel) zijn we in staat om op een eenvoudige manier een online bevraging te doen bij diverse stakeholders. De resultaten worden automatisch gebundeld in één overzichtelijk rapport.

De werkpunten op het vlak van marketing en communicatie zijn nu gekend. In een workshop werken we verder met een kerngroep om de positionering te verfijnen. Deze stap is essentieel. Alle communicatie- en marketinguitingen moeten op elkaar worden afgestemd waarbij telkens doordachte beslissingen met een sterke focus gemaakt worden. Zo ben je in staat om meetbare resultaten te boeken.

"a brand's strength is built upon its determination to promote its own distinctive values and mission." - professor jean-noel kapferer

comma brand strategists - maretingbureau
marketing
marketing
Groot
Foto
case
Klein
Foto
comma brand strategists - communication
communicatiestrategie
communicatiestrategie
Klein
Foto
comma brand strategists - design
design
design
Klein
Foto
comma brand strategists - marketingbureau
marketing bureau
Klein
Foto
comma brand strategists - 411
411
Groot
Foto
Benieuwd om te weten waar jouw merk staat?
IGTV, videoplatform voor eigentijdse marketeers

igtv

Instagram TV of kortweg IGTV maakt al meer dan een jaar deel uit van ons social media landschap. De hoogste tijd voor een evaluatie, dachten wij. Waarin zit precies de […]

Het bericht IGTV, videoplatform voor eigentijdse marketeers verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Adverteren op YouTube blijkt extreem effectief

Adverteren op YouTube werkt

YouTube is meer dan een platform waar je enkel video’s op kan posten en/of bekijken. Maandelijks kan de tweede grootste zoekmachine rekenen op een miljard bezoekers. Een groot publiek dat […]

Het bericht Adverteren op YouTube blijkt extreem effectief verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus

20 jaar WOMED award

Al 20 jaar lang zet Markant vzw met de WOMED Award toponderneemsters in de bloemetjes. Meer dan 100 vrouwelijke bedrijfsleiders haalden al de finale. Ook Greetje werd enkele jaren geleden bekroond […]

Het bericht 20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.