home > How we work > brandtool

brandtool

comma brand strategists - brandtool

comma, brand strategists wil uiteraard dat jouw product of dienst scoort. Aan de hand van de brandtool (het online comma,- merkenmodel) zijn we in staat om op een eenvoudige manier een online bevraging te doen bij diverse stakeholders. De resultaten worden automatisch gebundeld in één overzichtelijk rapport.

De werkpunten op het vlak van marketing en communicatie zijn nu gekend. In een workshop werken we verder met een kerngroep om de positionering te verfijnen. Deze stap is essentieel. Alle communicatie- en marketinguitingen moeten op elkaar worden afgestemd waarbij telkens doordachte beslissingen met een sterke focus gemaakt worden. Zo ben je in staat om meetbare resultaten te boeken.

"a brand's strength is built upon its determination to promote its own distinctive values and mission." - professor jean-noel kapferer

comma brand strategists - maretingbureau
marketing
marketing
Groot
Foto
case
Klein
Foto
comma brand strategists - communication
communicatiestrategie
communicatiestrategie
Klein
Foto
comma brand strategists - design
design
design
Klein
Foto
comma brand strategists - marketingbureau
marketing bureau
Klein
Foto
comma brand strategists - 411
411
Groot
Foto
Benieuwd om te weten waar jouw merk staat?
Ondernemen: financiële steun dankzij subsidies

financiële steun

Ben jij een (startende) ondernemer, klant van comma of heb je interesse in onze diensten? Dan is deze blogpost eentje die je beter niet overslaat. Aan kwaliteitsvol marketingadvies hangt natuurlijk […]

Het bericht Ondernemen: financiële steun dankzij subsidies verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus

20 jaar WOMED award

Al 20 jaar lang zet Markant vzw met de WOMED Award toponderneemsters in de bloemetjes. Meer dan 100 vrouwelijke bedrijfsleiders haalden al de finale. Ook Greetje werd enkele jaren geleden bekroond […]

Het bericht 20 jaar WOMED Award: ook Greetje kwam enkele jaren terug als publiekswinnaar uit de bus verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.

Op zoek naar jouw grondbeginselen en waarden

waarden en grondbeginselen

Waarom zijn sommige bedrijven succesvol en andere niet? De grondbeginselen en waarden spelen hier een belangrijke rol. Bedrijven die erin slagen om waarde uit te dragen maken een emotionele connectie met (potentiële) […]

Het bericht Op zoek naar jouw grondbeginselen en waarden verscheen eerst op Top of mind - comma, merkenmarketeers.