Whadda makes it happen

What we did...
- Naam
- Baseline
- Logo
- Woordelijke storytelling
- Visuele storytelling
- Huisstijl
- Packaging
- Corporate lanceringsvideo
- Dashboarding
- Positioneringsworkshop
- Customer journey workshop

Velleman For Makers stond voor een serieuze uitdaging. Hoe boksen we op tegen goedkope, Chinese merken? Hoe overtuigen we onze doelgroep te kiezen voor Belgische kwaliteit? Hoe winnen we het hart van de makers community? We onderbouwden ons antwoord met een reeks strategische workshops.

Een positioneringsworkshop hielp om de ware identiteit van het merk inhoudelijk te benoemen aan de hand van merkwaarden en een sterke merkessentie. Ook drongen we verder binnen in de leefwereld van de maker via een customer journey workshop met elk segment van de doelgroep: beginnende en gevorderde makers, de scholengemeenschap en professionals.

Conclusie? Er was nood aan een drastische wending in de communicatiestijl. De maker zoekt niet naar de verstandigste keuze. Hij zoekt voortdurend de uitdaging op, snakt naar het gevoel van opwinding en spoort de nieuwste inzichten en snufjes op binnen de community. De inhouse R&D van Whadda triggert de maker met uitdagende kits, exciting electronics, educatieve manuals en creatieve tutorials.


Een sterk merk vraagt om een sterke lancering. En hoe zet je jouw nieuw merk beter in de kijker dan met een indrukwekkende corporate lanceringsvideo? Met weinig woorden vertel je het volledig. Whadda, exciting electronics.
testimonial

Wim Van Kerckvoorde - Scholengroep Impact
comma slaagt er steeds in om met een noodzakelijke nabijheid én met voldoende afstand steeds het juiste klankbord te vormen binnen de strategische communicatie van onze scholen en scholengroep. Zij denken op procesmatig niveau sterk mee en zijn uitermate creatief op vlak van productontwikkeling. Hun betrokkenheid bij projecten, binnen een onderwijslandschap die steeds in verandering staat, is uniek!