Verfaillie Bauwens

Retail
Verfaillie Bauwens

What we did

  • Marketing- & mediaplan
  • Storytelling
  • Architectuur website
  • Design website
  • Logo
  • SEO & keyword-analyse
  • Social media kalender
  • Creatie & opmaak van advertenties
  • Radiospot
  • TV Spot

Er was eens een ondernemend koppel - Roland Verfaillie en Nera Bauwens - dat zich in 1968 lanceerde in een avontuur in de elektrobranche. Ze toverden de woonkamer van hun rijhuisje in Waardamme om tot een mini-showroom met televisies, radio's en kleine huishoudtoestellen. 

Twee generaties later maakt Verfaillie-Bauwens zich op voor een memorabel jubilieum. De passie voor elektro en de klanten bestaat 50 jaar! Het is het moment suprême om terug te kijken naar een succesvol parcours en de veelbelovende toekomst vleugels te geven. Verfaillie-Bauwens en comma kennen elkaar al vele jaren. Samen smeedden we een strak plan om tijdens dit feestjaar de firma vanuit een 360° perspectief full force in de spotlights te plaatsen.

 
Zoals het een goede strateeg betaamt, kunnen we nu nog niet alle kaarten op tafel gooien. Wat we wel al kunnen meegeven, is dat we een embleem ontwikkelden voor 50 jaar Verfaillie-Bauwens, een nieuwe baseline bedachten, visueel wat hebben gepimpt en resultaatgericht, meetbaar en multi-channel aan de slag gingen met de own, bought en earned media.
 

Meer cases

testimonial

Itam

Wij willen comma, brand strategists hartelijk bedanken voor hun manier van opvolging en ondersteuning op weg naar de juiste strategie. Vooral de boeiende workshops aan het begin van ons traject waren een grote meerwaarde. Dankzij de hulp van het team hebben we zonder problemen een duidelijke richting bepaald.