Simply D

Simply D
Interieur & decoratie
Simply D

What we did

  • Strategisch advies
  • Corporate branding
  • Baseline, storytelling
  • Design en ontwikkeling website
  • Mailingcampagnes/ copy, design, verzending…
  • Print: brochures seizoenscollecties, uitnodigingen …
  • Beursstand
  • Social media Facebook & Instagram
  • Adwords campagne
  • Dashboard service

Een aantal jaren terug lanceerde de Chinoh Group een gloednieuw merk met trendy decoratiemateriaal. Simply D werd geboren en comma, merkenmarketeers gaf de nieuwe telg een passende baseline en een uitstraling om in een mum van tijd uit te groeien tot een succesvol merk. Simply D biedt 'pure' collecties in een brede waaier van stijlen, materialen en kleuren: smaakvol, gewild, actueel, voordelig, met een eigen DNA. Met ander woorden: Simply D. Nothing more. Nothing less.

Simply D communiceert via diverse kanalen. Comma, merkenmarketeers coördineert, ontwikkelt, stuurt en evalueert. Vrij recent gaven we de website van Simply D een visuele en functionele update. De site werd uitgediept, waardoor de bezoeker nog gemakkelijker zijn weg vindt in alle collecties.

Voor Simply D kozen we er overigens voor om tijdens de belangrijkste piekmomenten in te zetten op zowel print als online media. Voor print media was de keuze snel gemaakt: we kozen ervoor om te adverteren in het gerenommeerde blad ‘Fleur’. Fleur is het vakblad in de Benelux en Frankrijk voor de bloemendetailhandel, professionelen in de bloemsierkunst, bloemen- en potplantenhandel en legt een sterke nadruk op praktijkvoorbeelden, adressen en de laatste trends en nieuwigheden in de bloemen- en decoratiewereld. Perfect match voor Simply D dus. Het adverteren in dit magazine werd versterkt door in te zetten op online media via de website en de e-letter van Fleur.

Ook via SEA wordt er naar de klanten toe gecommuniceerd. De collecties van Simply D werden extra in de verf gezet door de Adwords campagnes rechtstreeks te linken naar de nieuwe website. Comma, merkenmarketeers stelt de campagnes op met wekelijkse optimalisatie en zorgt dat al deze resultaten gebundeld worden in een overzichtelijk rapport. 

We zorgden tevens voor de entree van Simply D op Facebook en Instagram. comma, merkenmarketeers stelt de kalenders op, buigt zich over de content en zorgt dat alles keurig wordt gepost. De resultaten worden met vaste intervallen gemeten en in overzichtelijke dashboard rapporten gebundeld. Zo kunnen we samen met de klant monitoren wat er online gebeurt en de koers strategisch bijsturen.

 

Meer cases

testimonial

Itam

Wij willen comma, brand strategists hartelijk bedanken voor hun manier van opvolging en ondersteuning op weg naar de juiste strategie. Vooral de boeiende workshops aan het begin van ons traject waren een grote meerwaarde. Dankzij de hulp van het team hebben we zonder problemen een duidelijke richting bepaald.