Lootens

Bouw
Lootens

We gingen niet over één nacht ijs om Lootens Line & Halsberghe om te tunen tot Lootens. Zo'n move vergt inzichten, conclusies en beslissingen die moeten uitmonden in een onderbouwde, toekomstbestendige brand strategy.

What we did

  • brand strategy 
  • logo
  • baseline
  • storytelling (visueel en woordelijk)
  • SEO & Keyword-analyse
  • architectuur website
  • design + ontwikkeling website (front- & backend)
  • LinkedIn- en Facebookoptimalisatie
  • direct mailing over het nieuwe merk Lootens
  • perscommunicatie

Daarom maakten we samen met de klant een grondige analyse (workshops, klantensurvey, archetype wheel, bedrijfsstrategie, merkenmodel …) met als doel tot de merkessentie te komen en zo een unieke merkenstrategie te ontwikkelen en uit te rollen. Op die manier werd een (ver)nieuw(d) sterk merk in de markt te zetten.

De volgende fase was de ontwikkeling van het marketingplan, het definiëren van KPI's en de opstelling van een communicatieplan vanuit het 'own - bought - earned' model.

Daarom konden we een versnelling hoger schakelen met de corporate branding:

  • nieuw logo en baseline, nieuwe huisstijl en huisstijldragers (visitekaartjes, briefhoofd, omslag, powerpoint, e-sign, kalender, notablok …)
  • visuele en woordelijke storytelling

 

Eens de basis was uitgezet konden we tools en content ontwikkelen om gericht mee te communiceren.

  • website: wireframe, design, ontwikkeling front & back end, SEO & keywordanalyse, dashboards om de performantie te monitoren, …
  • optimalisatie LinkedIn en Facebook, restyling van de pagina's
  • direct mailing over het nieuwe merk Lootens (concept, design, productie, handling, verzending)
  • perscommunicatie

 

Meer cases

testimonial

Alnus

Ik heb Greetje leren kennen als een zeer gedreven ondernemer. Ze weet goed waar ze met haar bedrijf naartoe wil. Samenwerken met Greetje en het team van Comma is zeker en vast een meerwaarde. Projecten worden op een enthousiaste en professionele manier opgestart en tot een goed einde gebracht.