GIGHOUSE
GIGHOUSE fungeert als persoonlijke matchmaker tussen opdrachtgevers en freelancers. De start-up valt onder het moederbedrijf House of HR. Hiermee maakt het deel uit van de Accent Group. Benieuwd welk traject we samen aflegden?

What we did...
-
Positionerings
-
Customer journey met freelancers
-
Customer journey met opdrachtgevers
-
Baseline
-
Storytelling
-
Nieuwe stijlzetting
-
Design website
-
Fotografie + illustratie
-
Gif voor website en social

- Je krijgt kwaliteit via grondige screening.
- Je doorloopt zorgeloos een snel & smooth proces.
- Bovendien maak je deel uit van een sterke community, zowel on- als offline.

Na analyse van de oorspronkelijke website bleek deze zijn doel te missen. We besloten een stap terug te nemen om 3 stappen vooruit te zetten. Comma, brand strategists organiseerde 2 interactieve customer journey workshops, één op freelancers en één op opdrachtgevers gericht. Telkens met een mix van klanten en niet-klanten. Aan de basis van een doordacht UX sitedesign ligt namelijk een doorgronde kennis van je doelgroep.

De nieuwe visuele storytelling blaast de website nieuw leven in. We gingen voor speelse in-house fotografie in combinatie met een custom, vlotte illustratiestijl. Zo streefden we het niveau na van enkele sterke pionier start-ups. Denk maar aan Wetransfer, LinkedIn en Dropbox. Deze nieuwe stijl goten we daarnaast in een animatie voor op social. Ook de nieuwe baseline bij het logo maakt klaar en duidelijk waar GIGHOUSE voor staat: een plaats waar zowel freelancers als opdrachtgevers zich thuis voelen.
testimonial

Els maes - Alnus
Ik heb Greetje leren kennen als een zeer gedreven ondernemer. Ze weet goed waar ze met haar bedrijf naartoe wil. Samenwerken met Greetje en het team van Comma is zeker en vast een meerwaarde. Projecten worden op een enthousiaste en professionele manier opgestart en tot een goed einde gebracht.