Escala

Onderwijs & opleidingscentra
Escala

what we did...

  • Positionering
  • Customer Journey Workshop
  • Marketing- en communicatieplan
  • Storytelling
  • Creatie & opmaak huiskrant ‘Espresso’
  • Website design
  • Architectuur van de website
  • SEO
  • Adwords
  • Social Media
 

Escala geeft kwalitatieve antwoorden op actuele opleidingsnoden voor de publieke sector, de social profit en non-profit. Escala biedt innovatieve opleidingen aan die vrij gevolgd kunnen worden via het kalenderaanbod of die op maat in-house georganiseerd worden. 

In 2017 vierde de opleidingsexpert zijn tiende verjaardag en nam deze gelegenheid te baat om samen met comma stil te staan bij zijn merkpositionering en de ambitie om de werking naar een hoger niveau te tillen. Samen definieerden we de essenties van Escala via een positioneringsworkshop en vertaalden die in een gerichte strategie met een passende branding.

 

We actualiseerden de corporate stijl en implementeerden die in alle communicatiedragers. Een van de prioriteiten was het design en de ontwikkeling van een klantvriendelijke website met inhoud die geoptimaliseerd is voor zoekmachines (SEO/SEA). Om de behoeftes van Escala en deze van de bezoekers van hun website maximaal op elkaar af te stemmen organiseerden we een workshop digital journey mapping.

Ontdek hier de Espresso-krant

De online aanwezigheid versterkten we met de opstart van de Facebook en de Linkedin pagina's. Maandelijks monitoren we de online resultaten en bundelen die in een dashboard.
Escala communiceert ook met zijn doelgroep(en) via een eigen krant 'Espresso'. comma ontwierp het nulnummer, denkt mee over de content en verzorgt de opmaak van elke editie. 
 

Meer cases

testimonial

notaris.be

De federatie van het notariaat is heel tevreden over de samenwerking met comma omdat zij erin geslaagd zijn het imago van de notaris als betrouwbare partner te versterken door een juiste storytelling, een sterk grafisch charter en een strategische mediakeuze. Hun 'hands-on' mentaliteit sluit aan bij de manier waarop Fednot haar communicatie wil aanpakken.