En-sure

Case Ensure
Consultancy & coaching
En-sure

What we did

  • naam, baseline, storytelling
  • logo
  • huisstijl
  • huisstijldragers
  • SEO
  • ontwerp en ontwikkeling website
  • adwords campagne 
 

Wil je proactief aan je latere pensioen bouwen? Je inkomen beveiligen nu en later? Heel direct, zonder veel consultancy, maar niettemin met relevant advies? Puur B-2-C, met een performant online platform met handige tools om simulaties te maken, berekeningen te doen, online met een specialist te chatten, eenvoudig en snel je plannen te regelen en te sturen? Het kan! 

 

comma, merkenmarketeers werd vanaf fase 0 betrokken in het wordingsproces van een nieuwe, sterke speler in de onlinemarkt rond de financiële planning van pensioen, inkomen en overlijden. Als merknaam werd 'en-sure' gekozen met 'safe savings' als baseline. En-sure is een merk van Strategica NV.

 

Met dit fundament gingen de designers aan de slag om een fris logo te ontwerpen: klaar, eigentijds, met een subtiele forward knop die refereert naar de focus op de toekomst. Van hieruit werd een heldere visuele stijl ontwikkeld met weerkerende vormelementen, een prominente huisstijlkleur, een typografisch kader en een fotografische setting. Die vormt het referentiekader voor de ontwikkeling van diverse huisstijldragers en een functionele, user friendly website.

 

Om de traffic naar de website te activeren en leads te genereren lanceerden we adwords campagnes. Deze aanpak resulteert in een groeiend aantal conversies via de website en via telefonische contacten.

 

Meer cases

testimonial

Veerle Valaert - Atlas and Arrows

comma sloeg meteen de nagel op de kop. Via cijfers toonde het team aan dat onze bedrijfsnaam niet aan alle voorwaarden voldeed. Ook op vlak van marketing en communicatie met (potentiële) klanten was er nog wat werk aan de winkel. Dat kwam even hard aan, maar het heeft ons wel gemaakt tot wie we nu zijn. Een sterk merk met een duidelijke focus en collega’s die als een blok achter Altas and Arrows staan. Dankzij comma hebben we niet alleen een nieuw en herkenbaar logo, maar ook een passende naam én een duidelijke website. Het was een enorm interessant traject waar wij veel uit geleerd hebben.