Cebeko

Bouw
Cebeko

CEBEKO - de specialist in de verkoop en verhuur van bouwmachines met de bijhorende excellente service - bestaat in 2018 vijfendertig jaar. Deze mijlpaal werd bekroond met een rebranding die de ‘sky-high experience’ en de ‘groundbreaking trust’ dat het familiale bedrijf door de jaren heen wist op te bouwen, uitdraagt.

What we did

  • Positionering
  • Visuele storytelling
  • Woordelijke storytelling
  • Customer journey workshop
  • Design & ontwikkeling website
  • SEO & keywordanalyse
  • Drupal-website

de comma, strategie

‘Wie is CEBEKO?’ (identity) en ‘hoe wil CEBEKO gezien worden’ (image), vormden de marketing-strategische basis voor de rebranding. Zowel woordelijk als visueel werd het merk CEBEKO bijgestuurd en geactualiseerd. Dit leidde tot een communicatiestrategie met een coherent verhaal en een passende stijlzetting die consistent worden uitgerold in de volledige communicatie.

Voor de ontwikkeling van de website deden we samen met CEBEKO een ‘customer journey workshop’. Dit resulteerde in een functionele website gemaakt met drupal 8 met een complexe inhoud die niettemin een lichte, aangename impressie nalaat bij de bezoeker.

Is het voor jouw onderneming ook tijd om een nieuwe weg in te slaan? comma,merkenmarketeers helpt je graag bij het opstarten van een nieuw hoofdstuk.

Meer cases

testimonial

Katrien Van Esser - House Of HR

Na jarenlange focus op interne marketing en employer branding willen we met Accent een marketing strategie ontwikkelen die ook onze expertise en specialisatie in de verf zet bij het grote publiek. Greetje en het comma team hebben ons geholpen bij elke stap in het proces aan de hand van hele pragmatische oefeningen. We zijn ondertussen vergevorderd in onze transitie maar blijven beroep doen op comma als klankbord.