Cebeko

Bouw
Cebeko

CEBEKO - de specialist in de verkoop en verhuur van bouwmachines met de bijhorende excellente service - bestaat in 2018 vijfendertig jaar. Deze mijlpaal werd bekroond met een rebranding die de ‘sky-high experience’ en de ‘groundbreaking trust’ dat het familiale bedrijf door de jaren heen wist op te bouwen, uitdraagt.

What we did

  • Positionering
  • Visuele storytelling
  • Woordelijke storytelling
  • Customer journey workshop
  • Design & ontwikkeling website
  • SEO & keywordanalyse
  • Drupal-website

de comma, strategie

‘Wie is CEBEKO?’ (identity) en ‘hoe wil CEBEKO gezien worden’ (image), vormden de marketing-strategische basis voor de rebranding. Zowel woordelijk als visueel werd het merk CEBEKO bijgestuurd en geactualiseerd. Dit leidde tot een communicatiestrategie met een coherent verhaal en een passende stijlzetting die consistent worden uitgerold in de volledige communicatie.

Voor de ontwikkeling van de website deden we samen met CEBEKO een ‘customer journey workshop’. Dit resulteerde in een functionele website gemaakt met drupal 8 met een complexe inhoud die niettemin een lichte, aangename impressie nalaat bij de bezoeker.

Is het voor jouw onderneming ook tijd om een nieuwe weg in te slaan? comma,merkenmarketeers helpt je graag bij het opstarten van een nieuw hoofdstuk.

Meer cases

testimonial

Stanwick

We werken al 5 jaar samen met ‘Comma, brand strategists ’ voor het ontwerp en beheer van onze websites in België en Nederland. De medewerkers van Comma verrassen ons steeds met hun innovatieve concepten , zij leven zich graag mee in in onze business context en zijn een prima klankbord voor onze vragen. Dit resulteert in performante websites, hoge rankings op het internet, verhoogde naambekendheid en uiteindelijk ook een uitbreiding van ons klantenbestand. Vandaag worden zij ook onze gids om op een slimme manier aan de slag te gaan met sociale media. Kortom, zij zijn voor ons een betrouwbare en sterke partner.)