U bent hier

» Waarden

Waarden

spic for the perfect job & mood

Samen

comma, vormt een hecht team. Onze stelregel: 1 + 1 = 3. De talenten van onze medewerkers moeten ten volle naar boven komen en in teamverband de resultaten nog versterken. We mogen fier zijn op alle talent in huis.

In overleg met de teamleden en klanten groeit een project in de goede richting. Door regelmatig samen te zitten met de klanten blijven wij op de hoogte van hun strategie, de pijnpunten en de groeipoten. Dit is zeer belangrijk om een meerwaarde te kunnen bieden die ook onmiddellijk rendeert voor onze klant.

Met samen bedoelen we bovendien de samenhang van de diverse divisies en hun oplossingen voor de klant. Een sterk merk bouw je door integratie van merkenmarketing, creatieve communicatie en krachtige websites.

Samen betekent ook kunnen delen. Ideeën, kennis en visies. Delen om samen tot de kern te komen. comma, heeft geen boodschap aan uitvoerders. comma, is het resultaat van specialisten in hun vakgebied die via overleg en samenwerking tot de juiste voorstellen komen. Deze kruisbestuiving genereert een constructieve, gemeenschappelijke kracht.

 

Passie

In onze branche is perfectionisme een must. Pas dan overstijg je jezelf, bereikt een campagne een maximaal effect en is de klantentevredenheid gegarandeerd. Afspraken zijn afspraken, deadlines zijn deadlines. Reflectie, perfectie, de juiste communicatie, dat is waar we voor gaan. Elke dag opnieuw.

Noem het onze passie om te excelleren in wat we doen.

Deze missie kan enkel gerealiseerd worden door gepassioneerde mensen. Mensen die hun job met bezieling doen, er wakker van liggen, tot het uiterste gaan voor de kick van de verwezenlijking. Samenwerken met teamleden met een dergelijke spirit is stimulerend. Je groeit erdoor als mens, als collega, als bedrijf.

 

Innovatief

De evolutie van bedrijven, de maatschappij, de media, de inzichten, de communicatietools en -behoeften staat nooit stil. Als innovatief bedrijf mogen we niet bij de pakken blijven zitten. Vanuit een natuurlijke reflex proberen wij voortdurend nieuwe technieken uit en beoordelen deze steeds op een kritische wijze.

Waar mogelijk proberen wij processen en methoden te automatiseren om zo ons talent nog beter en sterker tot zijn recht te laten komen.

 

Competitief

In de branche waarin we actief zijn, is een gezonde competitiegeest onontbeerlijk. We moeten elke dag het beste van onszelf geven, voor onszelf, voor onze collega’s, voor onze klanten. Anders worden de grenzen nooit verlegd. Deze van onszelf, van onze collega’s en van onze klanten. We moeten met een kritische blik onze projecten evalueren. Samen succesverhalen schrijven, willen scoren, groeien, evolueren. Niet ter plaatse trappelen, maar gangmakers zijn voor de ambities van onze klanten. Aan het einde van de rit willen we onze klant op het podium zien schitteren in de gele trui.